Perchè sceglie un trapanu per unghie senza spazzola

perchè sceglie

U mercatu di nail art hè sempre più grande, è ci sò parechji tippi di Nail Drill.Se ùn avete micca capitu, pudete facilmente cascà in a trappula di certi cummercianti : cumprà un pruduttu poviru à un prezzu caru.

Attualmente, i più cumuni nantu à u mercatu sò trapani per unghie senza spazzola è trapani per unghie in carbone.Pudete distinguelli?

Ci sò tunnellate di trapani per unghie è schedarii elettrici chì pudete truvà in ligna, è chì rende assai difficiule di decide quale trapanu per unghie serà u megliu per voi è perchè simu quì per aiutà.

In questu email, compararemu u trapanu di unghie senza cordone chì spessu appare nantu à u mercatu oghje è categurizà u drill unghie per brushless è carbon brush, l'altru (Metalic Brush ) sò sviluppati da Misbeauty.

perchè sceglie_01

Caratteristiche di u trapanu per unghie senza spazzola:

Motor Brushless Superior - Efficienza più alta

Misbeauty Brushless Nail Drill Machine vene cun un mutore senza burshless chì combina una putenza di output più altu, dimensioni è pesu più chjuche, dissipazione di calore è efficienza megliu, intervalli di velocità di funziunamentu più largu, è operazione di rumore elettricu assai bassu. 8-10 Hours Battery Life after 3 Hours Full Charge.

Luce è Silenziu, Confortu di Tene

Manipulu ligeru, notevolmente putente, travagliu tranquillu è lisu!Pudete appena sente a vibrazione.Questu vi dà una sperienza di manicure tranquilla è assai piacevule.

Fighjemu a diffarenza trà elli:

Classifica di qualità

Brushless> Spazzola metallica> Spazzola di carbone

Comparazione di prezzi

U prezzu di u mercatu di una perforatrice per unghie brushless 35000rpm: $ 60 à $ 80

U prezzu di u mercatu di a spazzola di carbone per unghie 35000rpm: $ 40 à $ 50

perchè sceglie_02

Analisi dettagliata

U mutore senza spazzola pò travaglià continuamente per 20K ore, u mutore di spazzola di carbone pò travaglià continuamente per 500 ore.

U cunsumu d'energia di i motori brushless hè solu un terzu di e spazzole di carbone

U mutore brushless hè più stabile è funziona più liscia è più silenziu

Quandu decide nantu à quantu site dispostu à pagà nantu à u vostru schedariu elettricu, duvete piglià in cunsiderà a freccia chì vulete usà u drill unghie.

Chì ghjè u megliu per unghie per voi?


Tempu di pubblicazione: 03-03-2019