Quantu spessu a lampa di unghie deve esse cambiata?

Ulampa di unghie, Chì hè un must quandu nail art, soprattuttu nail art cù phototherapy colla, phototherapy colla sta colla à avè l'irradiazione di luce ultravioletta per solidificà, quella lampada di unghie uv lamp quantu tempu per cambià una lampada, lampada uv è differenza di lampada LED chì?

A lampa di unghie chì hè necessariu d'avè, i magazzini di unghie sò quì, fate unghie più di una ora i clienti anu sempre chì a pacienza, se vulete chì i clienti aspittàvanu a mità di ghjornu, 5,6 ore, chì micca assai persone ponu permette d'aspittà, vulete unghie smaltu asciuttu viloci, ci vole à aumentà a temperatura, à vede quantu longa unghie lampade uv lamp à cambià u lampu?Chì sò e diffirenzii cù lampade LED.

Lampada per unghielampada uv quantu tempu per cambià a lampada.

lampa UV hè generalmente usata per 6 mesi di tempu per cambià a lampada.

lampa uv tempu specifichi di canciari lu lampu hè sottumessu à a temperatura di l 'ambienti, u impattu di umidità, à 5 mesi, ùn canciari lu lampu,

A liberazione di a lampa UV di a luce ultravioletta serà instabile.

https://www.misbeauty.com/pro-cure-cordless-96w-led-uv-lamp-product/

A diffarenza trà lampade UV è lampade LED.

lampade uv è lampade LED cum'è dilettanti, ma dinù un pocu distinguishable, assai pirsuni dì chì lampade uv sò turchinu, ma lampade LED sò dinù luce turchinu, s'è vo vulete sapè, hè megliu à dumandà à u tecnicu chiovu, sò più sapienti. circa u so propiu inseme, avemu sempre distinguitu da e caratteristiche per distingue trà lampade uv è lampade LED: 1.

1, lunghezza d'onda

A lunghezza d'onda di a lampada UV hè più corta di a lunghezza d'onda di a lampada LED.Lunghezza d'onda di a lampada uv hè 365nm, hè luce ultravioletta, mentre chì a lunghezza d'onda di u LED hè da 400 à 500nm, è l'illuminazione ordinaria hè quasi a stessa.

2 、 Principiu di illuminazione

a lampada uv hè una lampada ultravioletta à scarica di gas, è i luci LED sò diodi emettitori di luce.

3 、 a cola secca di coccia hè diversa

Lampade Uv hè capaci di asciugà tutte e marche di gel di fototerapia è smaltu per unghie, i luci LED ùn sò micca smalti di fototerapia secchi.

4, u dannu à u corpu umanu

A luce UV hè una spezia di luce ultravioletta, ci hè dannu à u corpu umanu, faciule per fà a pelle nera, ci hè dannu à l'ochji, faciule d'avè cataratte, esposizione à longu andà à a luce ultravioletta, ma ancu faciule d'ottene. cancru.A luce LED hè una luce ordinaria, ancu l'usu longu di u corpu umanu ùn serà micca dannusu.

5, a vita

A lampa uv hè una lampada di scaricamentu di gas, avete bisognu di cambià a lampada regularmente, ma a vita di a lampa LED hè assai longa, in fondu ùn hè micca bisognu di cambià.

6, l'usu di u costu

lampa uv à aduprà u cunsumu putenza cà la lampa LED, è dinù caru.

Circa lampa uv hè introduttu quì, in generale 6 mesi di tempu à cambià a lampadina, o a freccia di u lume ultraviolet liberazione hè nstabbili, da l 'apparizione, ma dinù ùn pò dì s'ellu lampa uv o lampa LED.


Tempu di post: 30-novembre-2022