Lampada per unghie senza filu prufessiunale

In u 2022, ci sò parechje varietà di lampade per unghie nantu à u mercatu.Cum'è No wireless nail lamp, mini nail lamp.But boni lampade unghie sò rari.Ci sò ancu lampade per unghie cù periculi di sicurezza in u mercatu.

Nant'à e principali plataforme suciali, sparte u cuntenutu di vestiti d'estiu è manicure d'estate hè favuritu da l'utilizatori.Per e ragazze chì amanu a bellezza, l'arrivu di l'estiu naturalmente deve esse assuciatu cù a ropa di primavera, è ancu i unghie anu da esse disposti!Ma e ragazze, ancu s'è e unghie sò belle, sapete veramente i periculi implicati?

Parlendu di arnesi per unghie, per fà u gel di smaltu per unghie rapidamente seccu à l'aria, è mantene a smaltu di unghie da cascà facilmente, a lampada di unghie hè indispensabile in u prucessu.

A lampada per unghie hè aduprata apposta per a cura di u smaltu di gel in u prucessu di l'arte di unghie.At prisente, lampi chiovu cumuna nant'à u mercatu sò principarmenti divisu in lampade UV, lampade LED o lampade cumminazzioni UV + LED.Ma qualcunu di a qualità di sta lampada di unghie hè troppu male è ci hè un periculu ammucciatu in questu.

prufessiunale

Quì vi diceraghju di quali cundizioni deve esse equipatu una lampa di manicure prufessiunale.

A prima guaranzia di sicurità di u produttu: una bona lampada per unghie deve avè una certificazione di sicurezza pertinente, a Certificazione CE roHs hè essenziale.

U sicondu hè a fonte di luce LED perline: U nostru SN468 hè fattu di perle di lampada di Taiwan d'alta qualità, chì hà una alta luminanza è efficienza luminosa, cunsumu bassu di energia elettrica, longa vita.Questa lampada hà una curazione incredibile cù alta putenza, calore bassu, senza dannu è asciugate i vostri geli rapidamente è in modu efficiente.Ben compatibile cù gel UV, resina UV, poly gel.

Terzu, SN468 Nail Lamp hè fattu di plastica ABS di Ingegneria di prima qualità è Materiale PC Proof Acetone in cima Housing, chì hè faciule di pulizia, ligeru, robustu è sanu.

I trè punti sopra sò e cundizioni essenziali per una bona lampa di unghie.


Tempu di post: Jul-18-2022